سبد خرید
Cart0

هفته ی مد و فشن نیویورک  " NYFW "هر ساله در فوریه و سپتامبر برگزار می شود که معمولا حدود 7 تا 9 روز طول می کشد. در این اتفاق حوزه ی مد و فشن اکثر برندهای معروف دنیا جدیدترین محصولات خود را در معرض دید عموم قرار می دهند .

در این مطلب چند مدل از برجسته ترین کیف دستی های هفته ی مد و فشن نیویورک که در چند روز گذشته برگزار شده است را می بینید . این کیف ها ساخته ی برند های معروفی مانند Lacoste ، Alexander Wang ، Rebecca Minkoff ، Victoria Beckham ، Erin Fetherston ، Creatures of Comfort ، Oscar de la Renta ، Thom Browne ، Rag & Boneو DKNY می باشند .

از آغاز تا حال :
فروشگاه جامعه  از سال 1382 در زمینه عرضه و توزیع محصولات لوازم خانگی برندهای داخلی و خارجی فعالیت می نماید . این مجموعه با هدف ارائه برترین محصولات لوازم خانگی و  صوتی و تصویری  به همطنان عزیز کار خود را توسعه داده و در حال حاضر 44 فروشگاه در سراسر کشور در حال خدمت رسانی به  هم میهمانان محترم می باشند .جهت رفاه حال هموطنان عزیز یک از اهداف این مجموعه این می باشد که در محدوده زمانی شش ماهه اول سال 1395 تعداد فروشگاه های فوق به 100 فروشگاه افزایش می یابد .
اهداف و چشم اندازها :

فروشگاه اینترنتی 5040 با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات، و جلب رضایت کامل مشتری پایه گذاری شد. هدف ما تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد، از هر قشر و صنفی که باشند بتوانند نیازهای خود را در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه، و با بالاترین کیفیت ممکن در آن تامین کرده و با رضایت خاطر استفاده

خدمات مشتریان:

خدمت رسانی به مشتری، جزو برنامه های اصلی کاری ما بوده و هست. بر همین اساس، تمام سعی و تلاش تیم فنی و فروش این مجموعه این بوده که رضایت خاطر مشتری تامین شده و تجربه خوبی از خرید ، در ذهن مشتریان عزیز نقش بندد. مشتری مهم ترین بخش کار ماست، به همین دلیل استفاده از اجناس با کیفیت بسیار بالا، بهره گیری از سیستم تخفیف، هدیه، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و ... برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است. بعلاوه، استفاده از سیستم مرجوعی کالا نیز جزو مزیت های کاری ما محسوب میشود که به خریداران عزیز این امکان را میدهد که در صورت عدم رضایت از محصول خریداری شده به هر دلیل، بتوانند محصول رو مرجوع کرده و هزینه آن رو بطور کامل دریافت کنند. علاوه بر اینها، سیستم پشتیبانی تلفنی این فروشگاه، با استفاده از کادر مجرب و تعلیم دیده، همواره پاسخگوی تمام سوالات مشتریان در مورد کالاها و خدمات ارائه شده این فروشگاه می باشد.

وجه تمایز:

دیدگاه فروشگاه 5040 ، همواره یک دیدگاه مشتری مدارانه بوده و هست. به همین دلیل، کالاها و خدمات این فروشگاه دارای طیف وسیع و مردم پسند بوده و بطور کامل پشتیبانی می گردند. مشتری مهم ترین بخش کار ماست، به همین دلیل استفاده از اجناس با کیفیت بسیار بالا، بهره گیری از سیستم تخفیف، هدیه، اشانتیون ، حمایت بیشتر از مشتریان دائم و ... برای جلب رضایت کامل مشتریان در نظر گرفته شده است. بعلاوه، استفاده از سیستم مرجوعی کالا، که این امکان را به خریدار میدهد که در صورت عدم رضایت از کالا به هر دلیل، محصول را مرجوع کرده و بتواند هزینه آن را بطور کامل دریافت نماید نیز از وجود تمایز این شرکت از فروشگاه های دیگر می باشد. از دیگر مزایای این فروشگاه، حضور مستمر در برنامه های تلویزیونی برای آگاهی رسانی و افزایش سطح علمی مردم می باشد .

 

برنامه های آموزشی:

برنامه های آموزشی آینده شرکت به شرح ذیل می باشد:

بخش ویدیویی آموزش برای آموزش های ویدیویی در زمینه های مختلف .

  • بخش صوتی برای قرار دادن فایل ها و آموزش های صوتی .
  • فروم آموزشی که جدیدترین مقالات در زمینه های مختلف آموزشی در آن قرار خواهد گرفت.
  • بخش فروش ویدیوهای آموزشی با کلکسیون عظیم ویدیوهای آموزشی در زمینه های گوناگون و متنوع.
سرمایه های انسانی:

گروه توسعه سرمایه گذاری جامعه به منظور افزایش کارایی و بهینه سازی سیستم فروش و خدمات رسانی، برنامه های آموزشی متنوعی در اختیار کارمندان قرار میدهد. ارائه محصولات و کالاها برای تست، آموزش فن بیان ، ارائه آموزش های زبان های خارجی، آموزش ICDL و ... جزو برنامه های آموزشی این شرکت برای کارکنان محسوب می گردد.

حاج محمد شاهمیری
درباره حاج محمد شاهمیری:

حدود 25 سال قبل با توکل به خداوند و با تلاش و زحمت بسیار زیاد یک مغازه کوچک فروش اجناس منزل راه اندازی کرده ام ، از همان سالها اهداف من این بوده که بتوانم به مردم خدمت کنم ، مخصوصا قشر متوسط و پایین جامعه ، .... بعد از تلاش های بسیار زیاد توانسته ام در این بازه زمانی کار خود را گسترش بدهم .

با توجه به تجارب و دوستان خوبی که در این مدت پیدا کرده ام از سال 1390 پس از بیان دیدگاه های امام خامنه ای ( مد ظله العالی ) در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاشها و مطالعات میدانی وسیعی را مشمول داشته و با برگزاری  جلسات و نشست های تخصصی ، کارخانجات و مراکز تولیدی کشوراعتباری مجازی با بیش از 20 برند و 5400 محصول طراحی نموده است .

محصولات ارائه شده در سایت:

اعم از محصولات لوازم خانگی که شامل ، یخچال و فریز ، چره خیاطی ، وسایل سرمایش و گرمایشی ، چرخ خیاطی ، ظروف ، مایکروفر ، پخت و پز ، نوشیدنی ساز ، اجاق گاز و.... همچنین وسایل صوتی و تصویری که شامل تلوزیون ، دی وی دی بلوری ، سینما خانواده گیرنده دیجیتال  ، رادیو ظبط و باند ، دوربین می باشد .

با کلیک بر روی بنر زیر می توانید لیست نمایندگی های مجموعه رو مشاهده بفرمایید :

معرفی نمایندگی های جامعه

 

نام شهر آدرس شماره تماس
اراک  اراک- خیابان قائم مقام فراهانی-حد فاصل چهار راه شهربانی تا چهار راه ادبجو- بالاتر از بانک انصار- فروشگاه تاک 086-33251015
اهواز آدرس جدید فروشگاه تاک اهواز---خیابان زند -بین ادهم و فرهنگ -- جنب بانک مسکن -پلاک 281 -فروشگاه تاک 061-35537160
شیراز شیراز- فلکه فرودگاه قدیم- ابتدای بلوار عدالت- ساختمان مرسدس- طبقه زیرین بانک انصار-فروشگاه تاک 071-38311626
یزد یزد- بلوار شهید صدوقی- جنب سپاه- فروشگاه تاک 035-37250072
کرمان کرمان-خیابان فیروزه- نبش فیروزه 2- فروشگاه تاک 034-32468641
یاسوج یاسوج - خیابان شهید  صفیحی- ساختمان آبشار - فروشگاه تاک 074-33230092
شهرکرد شهرکرد- خ.ملت- حدفاصل فلکه انقلاب و فلکه آبی - جنب قرض الحسنه محمدیه- فروشگاه تاک 038-32261653
اصفهان اصفهان-اتوبان کاوه- حدفاصل ترمینال کاوه و میدان 25 آبان - روبروی بانک مسکن- فروشگاه تاک 031-33456317-9
کرمانشاه کرمانشاه- بلوار شهید بهشتی- نرسیده به چهارراه بسیج- روبروی اتوبوسرانی- جنب بانک انصار-فروشگاه تاک 083-38250008
اسلام آباد غرب اسلام آباد غرب - خیابان شهید چمران-روبروی بیمارستان امام خمینی-فروشگاه تاک 083-45246201
خمین خمین - خیابان امام خمینی-کوچه امامزاده ابوطالب - فروشگاه تاک 086-46229881
قم قم- خیابان کیوانفر- بین کوچه 30 و 32-روبروی مسجد ولیعصر-فروشگاه نیایش 025-36620960
خرم‌ ‌آباد خرم اباد میدان تختی خیابان 17شهریور بعد از شهرداری مرکزی جنب چاپخانه فولادی 066-33324366
الشتر الشتر-خیابان آیت ا... کاشانی-روبروی بانک انصار-فروشگاه تاک 066-32521862
تبریز تبریز-خیابان لاله- میدان امام حسین - فروشگاه تاک 041-34757502-3
اردبیل اردبیل-خیابان دانش - نرسیده به چهار راه حافظ - پلاک 31-فروشگاه تاک 045-33710581
زنجان زنجان - خیابان شیخ فضل ا... نوری - فروشگاه تاک 024-33465856
رشت 1 رشت- بلوار امام خمینی- بعداز آب وبرق- روبروی مرکز مخابرات ناحیه 6- جنب بانک انصار-فروشگاه تاک 013-33606138
رشت 2 رشت-خیابان بیستون جنب کوچه صفاری - فروشگاه تاک 013-33504002
قزوین قزوین -خیابان نوروزیان - نبش حکمت 57- پلاک 1-فروشگاه تاک 028-33692408
الوند قزوین -شهرک صنعتی الوند- خیابان آزادی - تقاطع خیابان استقلال - پلاک 29 -فروشگاه تاک 028-32225876
همدان همدان - خیابان شهداء- نرسیده به میدان شهداء- روبروی بلوار آیت الله تالهی - فروشگاه تاک 081-32657605
مشهد1 مشهد-بلوار طبرسی اول - بین طبرسی 33و35- فروشگاه تاک 051-32719734
مشهد 2 مشهد - آزادشهر- بلوار معلم-بین معلم 43 و 45-فروشگاه تاک 051-38939328
نیشابور1 نیشابور-خیابان دارایی-(15خرداد)- بین15خرداد 40و42 - فروشگاه تاک 051-43337272
بیرجند بیرجند- خیابان پاسداران- جنب بانک انصار شعبه پاسداران- فروشگاه تاک 056-32214439
بجنورد بجنورد - میدان کارگر-بعد از خیابان حسینی معصوم- نرسیده به کوچه بهاریا بانک انصار - پلاک 268-فروشگاه تاک 058-32720493
قوچان قوچان- خیابان شهید مطهری- بعد از چهار راه اول-فروشگاه تاک 051-47237354
بابل بابل- جاده قائم شهر - نبش خداداد 15 - فروشگاه تاک 011-32252966
گرگان گرگان- خیابان جمهوری - ابتدای 30متری رسالت - فروشگاه تاک 017-32432799  
گنبد کاووس گنبد کاووس - دور میدان هفده شهریور - فروشگاه تاک 017-33337822-3
کردکوی کردکوی- فلکه شهرداری-روبروی پارک شهر - جنب بانک انصار - فروشگاه تاک 017-34354299
کرج 1 کرج-حصارک - روبروی خیابان المهدی-جنب پایگاه بسیج -فروشگاه تاک 026-34580087
کرج 2 کرج - سه راه گوهر دشت- روبروی بازار بزرگ ملاصدرا - ساختمان پردیس - فروشگاه تاک 026-34451566
مالک خیابان خاوران - جنب ناحیه مالک اشتر و بانک انصار - فروشگاه تاک 021-33432279
جامعه تهران - میدان خراسان - سه راه تیر دوقلو-روبروی مرکز تجاری زمرد- پلاک518-فروشگاه جامعه(تاک) 021-33520449

 

شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات جامعه

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامه‌‏های کاربردی جامعه به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت جامعه هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی و سایر خدمات ارائه شده توسط جامعه به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات جامعه است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین جامعه از سوی کاربر است.

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود.

 

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های جامعه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های جامعه تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات جامعه اقدام نماید.

 

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات جامعه استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به جامعه ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که جامعه به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد جامعه برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه جامعه را در پروفایل خود لغو کنند.

توجه داشته باشید که  5000141339 تنها شماره‌ای  است که جامعه از طریق آن برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال می‌کند. بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان جامعه، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام جامعه است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید اطلاع دهید. همچنین 5000141339، سامانه ارسال پیامک است که وضعیت پردازش سفارش یا رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه جامعه را به اطلاع کاربران می‌رساند و روشن است که امکان دریافت پیام‌های شما از طریق این شماره وجود ندارد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

جامعه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

جامعه متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت جامعه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات جامعه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط دیجی‌کالا جزئی از اموال دیجی‌کالا محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار دیجی‌کالا است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای جامعه محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط دیجی‌کالا  و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار جامعه است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت جامعه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای جامعه محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات جامعه، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. دیجی‌کالا محصولاتی مناسب استفاده افراد زیر 18 سال به فروش می‏‌رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به خرید و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.jameashop.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت دیجی‌کالا هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.jameashop.ir و همچنین، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره  ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.

جامعه به مشتریان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت جامعه به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل،  در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. جامعه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در جامعه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای جامعه محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند. همچنین در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ  پرداخت شده طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

 

جامعه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای جامعه محفوظ است.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد. 

همچنین با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند و اگر نیاز دارند که فاکتور حقوقی برای آنها صادر شود، هنگام ثبت سفارش خود، با انتخاب گزینه " تکمیل اطلاعات حقوقی " و وارد کردن مشخصات سازمان موردنظر،  برای خرید سازمانی و دریافت فاکتور رسمی اقدام کنند.

همچنین، امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

خسارت در هنگام حمل و نقل

دجامعه همواره نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکت‌‏های حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و جامعه تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.

آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش جامعه اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش جامعه ارسال شود.

 

سرویس مهلت تست 7 روزه جامعه

در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، جامعه با همکاری کلیه تامین‏‌ کنندگان خود این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاهایی که نیاز به تست دارند، تا 7 روز پس از تحویل، دارای فرصت تست باشند و هر گونه نقص فنی در دستگاه شامل سرویس تعویض بدون قید و شرط و فراتر از سرویس گارانتی محصول، می‏‌شود. لازم به ذکر است که با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب سایت دیجی‌کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌های کتاب و رسانه و اسباب بازی یا کالاهای مصرفی مانند کارتریج و جوهر چاپگر) دارای گارانتی سلامت فیزیکی هستند و  مشمول 7 روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش جامعه کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.

آسیب‏‌های فیزیکی ناشی از حمل و نقل شامل استفاده از این سرویس نمی‏‌شود و جهت اطلاع بیشتر شرایط مربوط به خسارت در هنگام حمل و نقل را مطالعه فرمایید.

برای استفاده از سرویس تضمین تعویض 7 روزه جامعه، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.

در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط جامعه دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در جامعه به اتمام برسد، و دیجی‌کالا امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.

 

ضوابط و مسئولیت‌های مربوط به فروش محصولات آرایشی و بهداشتی

  -  اطلاعات هر محصول آرایشی بهداشتی در وب‌سایت دیجی‌کالا، صرفاً برای اطلاع‌رسانی است و جنبه مشاوره ندارد. خریدار باید قبل از استفاده از مواد آرایشی بهداشتی نسبت به کسب اطلاعات حرفه‌ای و اخذ  مشاوره از متخصص مربوط اقدام کند. همچنین،نظراتی که کاربران در خصوص کالا در وب­‌سایت درج کرده‌اند، تجربه یا اطلاعات شخصی افراد است و برای آنها و دیجی­‌کالا مسئولیتی ایجاد نمی‌کند. همچنین دیجی‌کالا مسئولیتی در قبال درستی اطلاعات فراهم شده روی بسته‌بندی کالا ندارد و مسئولیت آن با شرکت تولیدکننده کالاست.

- درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی و یا ایجاد خسارت نسبت به خود یا محصول، تمامی مسئولیت­‌های آن بر عهده مشتری است و فروشگاه دیجی‌کالا در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

- در صورت تایید معیوب بودن کالای مرجوعی توسط شرکت تامین یا تولیدکننده، جامعه صرفا هزینه کالا یا سرویس را مطابق فاکتور (حداکثر تا یک ماه از تاریخ فاکتور) به مشتری برمی‌گرداند.

- جامعه نسبت به عوارض جسمی و بیماری‌های ناشی از استفاده محصولات آرایشی و بهداشتی (از قبیل حساسیت‌های پوستی، جراحات و ...) مسئولیت و پاسخگویی ندارد. انجام پیگیری‌های لازم باید توسط مشتری و از طریق شرکت‌های مربوط ( نمایندگی‌ها و تامین‌کنندگان رسمی کالا) انجام شود.

 

سیاست قیمت گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در جامعه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در جامعه قیمت‏‌های خرده فروشی است که غالباً توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت می‌‏شوند.

با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، دیجی‌کالا نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، دیجی‌کالا موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. لازم به ذکر است در صورتی که کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش به روز رسانی و قیمت جدید اعمال می‏‌شود. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند و هزینه‏‌های بسته بندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.

 

قوه قهریه

تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه از موارد قوه قهریه، جامعههیچ گونه مسئولیتی ندارد.

جامعه خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.